Blog

השדרה 15 מתחם אירועים בוטיק במודיעין

השדרה 15 אולם אירועים במודיעין

השדרה ה 15 הינו מקום מושלם שנמצא בלוקיישן מקסים בעיר הצעירה והצומחת מודיעין.

לאולם האירועים החדש במודיעין השדרה 15 יתרונות רבים שיעניינו אתכם ויענו גם על רצונכם וסיפוקכם, בכל אירוע שמחה שתחגגו או בכל אירוע עסקי או כנס שברצונכם לקיים.

אנשי מקצוע בכל התחומים הנדרשים לספק לכם חוויה ייחודית

אנשי המקצוע השונים ומנהלי האירועים שלנו יכולים לתת מענה לכל דרישה ומגוון רחב של פתרונות לכל המתבקש והדרוש לקיום האירוע שלכם. אנשי המקצוע שלנו בשדרה 15 בעלי ניסיון רב של ידע ובמקום ישנם כל הכלים והאמצעים שתזדקקו החל מסידורי השולחנות והמקום, עיצוב המקום והשולחנות, ספקי הבית המומלצים שלנו שזוכים לתשבחות מקרב האורחים, המערכות השונות המקצועיות: הסאונד, התאורה והמולטימדיה, כל הצוותים השונים הפועלים במסירות ובאהבה במהלך האירוע שלכם, צוות המנהלים, המלצרים, הברמנים, המטבח, המשרד ושאר בעלי המקצוע.

השדרה 15 אולם אירועים במודיעין
השדרה 15 אולם אירועים במודיעין

כל זאת ועוד, נועדו עבורכם על מנת להעניק לכם את המקום הראוי לאירוע שלכם, כדי שתוכלו להתרכז רק בהנאה ולשמוח בשמחתכם.

הסטנדרט של המקום גבוה ומתאים לאירועי בוטיק המשאירים תמיד רושם מעולה וזוכה לפידבקים משמחים ומרגשים של בעלי השמחה ואורחיהם. אנו גאים ומתרגשים בכל פעם מחדש לקבל את המחמאות ולהוות חלק חשוב באירוע החשוב שלכם באשר הוא.

בשדרה ה 15 במקום בו השירות והמקצועיות ללא פשרות ותמיד תקבלו את המענה הטוב, הוא גם המקום הנוח והבטוח שניתן לכם שקט נפשי. המקום מונגש גם לנכים ולאנשים מבוגרים. החנייה קרובה ובשפע ונמצאים בו כל אמצעי החירום והמענה בשעת הצורך כל זאת כדי שתקבלו את הביטחון המלא בבחירת אולם אירועים במודיעין ובפרט בשדרה 15 כבחירה הנכונה לאירוע שלכם.

אווירת המקום אורבנית צעירה וכפרית חמה גם יחד. המקום מעוצב וניתן לשלב בו עוד עיצובים שונים, ועיצובי שולחנות שונים שיתאימו במיוחד עבור טעמכם האישי.

המטבח שבאולם הינו מטבח שף עשיר ומקצועי מאוד. ממגוון עשיר ורחב של תפריטים , אפשרויות בחירה ממנות שף טעימות וצבעוניות המצולחתות בעיצוב מוקפד ומדויק ומוגשות באהבה גדולה.

במקום קיימים מערכות סאונד והגברה חדישים ומערכת תאורה חכמה שתצבע ותוסיף לאווירה החגיגית של האירוע שלכם. וכמו כן מסכים ומערכת מולטימדיה מתקדמת שתיתן מענה לכל צורך שרק תבקשו להשלמת כל הפרטים הנחוצים לאירועי שמחה, לכנסים ולאירועים עסקיים.

השדרה 15 אולם אירועים במודיעין
מערכות סאונד חכמות להפרדה מוחלטת בין רחבת הריקודים לשולחנות

אנו בשדרה 15 אולם האירועים הבוטיק החדש במודיעין, נמצאים כאן בשבילכם כדי לבנות עבורכם את האירוע המבוקש והרצוי עבורכם, לתת לכם השירות הטוב ביותר ולשמוח בשמחתכם בכל אירוע שרק תחגגו אצלנו. השמחה שלכם היא גם השמחה שלנו.

נשמח לארח אתכם כאן אצלנו להתרשמות, לענות על כל שאלה ולתת מענה. בין אם מדובר בכנס או אירוע עסקי, או אירוע שמחה, או כל אירוע פרטי אחר שהוא סיבה טובה למסיבה. ההנאה שלכם היא השמחה שלנו. נשמח לקחת חלק גם באירוע שלכם.

5 טיפים לארגון אירוע בר מצווה מוצלח

5 טיפים לארגון בר מצווה במודיעין

זה כבר לא עוד יום הולדת. הפעם זו ממש חגיגה עם יותר חשיבה, כיוון שהכבוד והמעמד מחייב בדיוק כמו שהחל מהיום לילדכם החוגג בר מצווה מתחילה תקופה חדשה של אחריות וכל מה שמשתמע מכך, כעת הוא עובר לשלב אחר בחייו. שלב בוגר יותר. ומבלי ששמתם לב הילד כבר נעשה לנער. אנו רוצים שהאירוע יהיה איכותי, מכבד, מהנה, שייזכר לטוב ויצור רושם טוב על כל המוזמנים ובעיקר לכם המשפחה החוגגת.

כדי להקל עלכם בהכנות, כדי שלא יתפספס דבר וכדי שהדבר ייעשה נכון, אנו בשדרה ה 15 אולם אירועי בוטיק במודיעין, מרכזים לכם את חמשת הטיפים החשובים שיסיעו לכם בארגון אירוע בר מצווה מוצלח.

תחילה, ערכו רשימה מבעוד מועד, בנחת, כשאתם המשפחה מתכנסים יחד, באווירה טובה ורגועה. במצב כזה כשכל אחד מעלה את הדברים שהוא חושב ושחשובים לו, סביר להניח שלא תשכחו דבר. גם מה שאנו כותבים כאן רלוונטי. לכן רשימה מסודרת של כל מה שנחוץ לכבוד אירוע הבר מצוה יהיה הדבר הראשון. רשימה זו תכיל כמות מוזמנים, מסיבה לכיתה בלבד או למשפחה ולחברי הכיתה גם יחד, אזור גאוגרפי של מיקום האירוע, אירוע בחוץ או מקום פנימי או כזה המאפשר גם וגם וכן הלאה… ורצוי אף לציין ליד כל דבר ברשימה עד איזה תאריך יש לסגור את הנושא, כך תשימו לב לדברים החשובים שעלכם לטפל קודם ולדברים שניתן לטפל בהמשך כמו: לבוש, איפור לבנות המשפחה וכדומה.

IMG_1350_(Custom).JPG

קבלת הפנים בשדרה 15 במודיעין – לחצו כאן לתמונות נוספות >>>

טיפ חשוב נוסף, הרלוונטי לכל סוג אירוע שתחגגו, הוא שיתוף פעולה. לכל אחד יש את הצד החזק בו הוא יוכל לקחת יותר חלק ולעזור, דבר אשר עשוי להקל מאוד. שתפו גם את בנכם היקר, הרי זו מסיבה שלו ועבורו, הוא יודע מה הוא אוהב ורוצה או לא, הוא מתארח בחגיגות בר מצוה נוספות בכיתה ויודע מה עובד ומה לא. וכמובן זכרו ליהנות מהעניין, זו חוויה משפחתית ואם רק תחליטו לנכון היא תאחד, תגבש ותגרום לחיבור והנאה לכל בני המשפחה.

הדבר הבא רלוונטי לכל מקום שבו תבחרו לחגוג את מסיבת הבר מצוה, אם המקום הוא מועדון או אולם אירועים קטן או גדול, בחרו במקום עם פידבקים טובים של כאלו שחגגו במקום זה. חשוב לקבל רושם מהמקום עצמו, מהאווירה והעיצוב ומהפגישה שלכם עם בעלי המקום אך בכל זאת בדקו תגובות, בקשו לראות תמונות של אירועים מסוג זה במקום ושימו דגש על אנשי מקצוע וניהול של אנשי אירועים עם ניסיון ומיומנים.

IMG_4910.jpg

בתמונה מנות עיקריות של השדרה 15 במודיעין – לחצו כאן למעבר לתפריט המלא >>>

בנוסף, בדקו באולם אם ישנה אופציה לחבילת ספקים של המקום. המחיר יותר משתלם ועם זאת תוכלו לבדוק את בעלי המקצוע ומה תקבלו בתמורה ותגלו שרק הרווחתם מעבר לעניין המקצועי גם חיסכון כספי.

וטיפ סיום שתמיד מוסיף לאירועי בר מצווה במודיעין, זהו משהו שתחליטו לשלב בתכנית אומנותית או בידורית. זה יכול להיות חתן השמחה שמביא לידי ביטוי את אחד הכישורים שלו בנגינה, שירה, ריקוד או משהו שאפשר לצלם בקליפ ולהקרין באירוע. או לחלופין אומן אורח, סטנדאפיסט או דוכן הפעלה.

השדרה ה 15 אולם אירועים במודיעין מאחל לכם בשעה טובה והמון מזל טוב לרגל חגיגת אירוע בנכם ומזמין אתכם להתרשם ממאמרים נוספים בנושא, מאתר הבית וכמובן מהמקום שלנו. נתראה בשמחות…

אולם אירועים במודיעין – השדרה 15

מתחם האירועים "השדרה 15" במודיעין הינו מתחם לאירועי בוטיק, אשר עוצב בסגנון ובאווירה אורבנית עם טאץ כפרי.
המתחם הינו "האח הקטן" של אולמי הבריאה במודיעין,הידוע כאולם אירועים מהמצליחים בתחום.


אולם אירועים במודיעין שלא נראה כמותו באיזור – במקום ניתן לערוך אירועי בוטיק עד 250 מוזמנים לדוגמא:

אירועי ברית/ה, בר/ת מצווה, אירועים עסקיים, ימי הולדת ועוד.
להנהלת המקום ניסיון רב שנים בהפקת אירועי יוקרה.


צוות מלצרים אדיב ושירותי יעניק לאורחים שלכם ולכם חוויית שירות ברמה הגבוהה ביותר בתחום.
אנו מזמנים אתכם לבוא ולהתרשם ממתחם חדש לאירועי בוטיק.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר: http://s15.co.il

עמוד הפייסבוק של השדרה 15: https://www.facebook.com/hasdera15/